Cari Blog Ini

Rabu, 19 Januari 2011

ngantuk awal malam nie

ngantuk sungguh aku malam nie...tadi sampai umah kul 7 lebih terus p mandi n solat maghrib...tetiba je mata ni ngantuk sgt...berat sunggu mata nak buka..tapi aku gagahkan juge buka fb n up date blog jap...dah mcm satu kemestian plak bila dah ada kat umah mesti on fb n blog..maybe letih sbb semalam kene duty,so xrest lagi la dari semalam..letih oiii..TUHAN je yang tahu..
       tapi selamat esok cuti thaipusam...leh tido sepuas-puasnya...bila pikir nak tido,terpikir plak 2 assigment yang di berikan wat aku dari tkl dan kj ms aku..haha...x wat lag..log book pula xsiap isi..aduhhh...serabut2..pape pun esok aku nak spend time dok umah siapkan ketiga3 benda nie..harap2 sumenya dapat diselesaikan dlm masa sehari..amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan