Cari Blog Ini

Khamis, 20 Januari 2011

cuti oh cuti!

ari ni aku cuti tapi cam xcuti je...byk keje yang perlu dibereskan...ni baru abis 3 keje..1 lagi lum abis... keje yang tuan tkl aku bagi dah siap,keje yang kj ms aku bagi baru siap...log book pun dah siap..cume tinggal 1 lagi iaitu schdule untuk jurulatih2 ngajar pun abis wat lagi da...dah xlarat dah ni...tadi aku kol tkj aku la minta tlg siapkan...xpe aku aku semak la yang dia wat...klu x, tadi leh ikut member aku g mancing...dia ajak g mancing kat gopeng..sebenarnya aku xpenah pun g mancing..tu pasalla nak try...aduhhh..rugi terlepas satu peluang...xpela lain kali la pegi..sory la wey aku cancel last minute...keje xsiap lagi la...jgn mare...rasa cam nak tido je...baru pas mkn sekeping roti telur dan sebungkus nasi lemak..mak aiiii..sumenye tu lemak berkrim..2 pasal la aku rasa aku dah gemuk skit dah...astik melantak yang tu je..ye la org tu juai depan umah...beli je la dah malas nak masak...pape pun cek nak masuk tidoq dah nie..esok keje satu ari lagi..luse cuti....yahoooo...salam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan