Cari Blog Ini

Ahad, 16 Januari 2011

i'am back...

alhamdullilah aku dah selamat sampai manjung setelah bercuti bersama kawan2 di pulau pangkor..conok sgt setelah lama xpegi bercuti.. yang paling best sekali kitaorg pergi scuba diving kat coral island...tu la kali pertama aku mencubanye..mmg interesting...pas ni leh p scuba lagi...nikmatnya dapat melihat kehidupan di dalam laut... dapat tgok pelbagai jenis ikan2 yang berwarna-warni..tp kejadian yang xdapat dilupakan di coral island kami semua tercedera di sebabkan oleh terpijak batu karang yang tajam2...semua org pasti akan tercedera punye..aku terkena kat jari tangan je..kwn2 aku luka2 kat kaki dan tangan sbb diaorg lagi aktif pada aku..haha..dok xdiam sgt..kene ati2..batu kat coral island pun licin2..ada pelawat kat situ terjatuh sbb dia x ati2..coral island aku pasti datang lagi..tungguuuuu....insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan